lørdag 6. november 2010

Karttjenester



Google Maps kan være en nyttig tjeneste både privat og på jobb.

Har søkt litt rundt omkring og fått opp diverse veibeskrivelser. Ikke alltid like presis, riktignok, men grei nok. Nittedal bibliotek fikk ikke helt riktig plassering, så jeg ville nok vært avhengig av den fysiske skiltingen for å finne fram (hvis jeg var helt ukjent)
Har tidligere brukt den norske Visveg, og den kan kanskje være like grei når det gjelder områder i Norge??
Har egentlig ikke så mye mer å si om denne tjenesten. Nyttig og grei!


2 kommentarer:

  1. Selv foretrekker jeg google maps framfor Visveg, men smak og behag! :o)

    SvarSlett
  2. Tror nok jeg gjør det jeg også, etter å ha satt meg inn i Google maps. Visveg var bare noe jeg hadde litt kjennskap til før (men egentlig ikke brukt så mye...)

    SvarSlett